“Ensenyar no és transferir coneixements, sinó crear les possibilitats de la seua producció o de la seua construcció”
“No hi ha docència sense discència…qui ensenya aprén en ensenyar
i
qui aprén ensenya en aprendre”
LES ACTIVITATS I...
En un primer moment, totes les propostes parteixen de l’activitat instintiva i espontània dels infants davant dels materials que els oferim i tenen al seu abast.
En totes les suggerències que es fan als infants:
- L’activitat mental va precedida per una activitat manipulativa, sensorial i d’experimentació.
- S’afavoreixen diverses maneres d’intervenció de l’adult: suggerida, lliure, assistida, proposada pel grup.
- Deixarem que els infants vagen desenvolupant la seua facultat de mirar...
- Observaran, tocaran, manipularan objectes, materials del seu entorn, jugaran i compondran amb ells…
- Quan hem fet l'activitat dels trens que han portat els infants:
Hem anat veient que relacionen continguts de les diferents àrees.
Un exemple:
Hem parlat de linies obertes i tancades en relació a les vies del tren...
Han comptat, comparat i...
Han dibuixat i imaginat...
I anirem fent més coses...
MÉS APUNTS ...
Fent clik en les imatges ho podreu llegir.
MÉS INFORMACIÓ EN:
IN-FÀN-CI-A
No hay comentarios:
Publicar un comentario