classe 4 anys Gregori Mayans
Mostrando entradas con la etiqueta
hola/ benvinguts
.
Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta
hola/ benvinguts
.
Mostrar todas las entradas
jueves, 6 de enero de 2011
HOLA
ENCETEM L'ANY 2.011 AMB AQUEST RACÓ VIRTUAL DE LA CLASSE DE 4 ANYS.
UN ESPAI PER COMPARTIR AMB TOTHOM EL QUE ANEM FENT I DESCOBRINT.
SI VOLEU SABER MÉS DEL QUE HEM FET ABANS PODEU PASSAR PER:
DOLORS TODOLI
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)