Per a l'assemblea dels divendres poden portar contes i contar-los, coses per compartir amb el companys i conversem al voltant de les coses que els han passat o volen compartir. Abans d'encetar l'assemblea, algú ha dit:
-Hem fet una U.
I han continuat:
-Si posarem una fila de xiquets enmig, seria una A.
-I si posarem una fila dalt, seria una O, o un cercle, o la bola del món...
-I si a la O li posarem una fila al costat i seguira, seria un altra a, ( es refereixen a la minúscula)
Després de la petita conversa, Jorge ha dit que podriem mirar amb la caixa del tresor ( de tant en tant els donyets de la classe deixen alguna cosa interessant; però sols s'obri si algú ho comenta).
Com ha estat idea d'ell, ha estat l'encarregat d'obrir-la. Els donyets ens han deixat un llibre de monedes i una moneda antiga d'or i una de plata. (Relacionarem l'activitat en la del banc) Hem conversat una mica i hem continuat amb el conte d'Alejandro M.
Alejandro ha portat un conte de cases ( estem fent dues cases per als donyets de la classe, recurs per crear històries) Ens ha contat el conte i hem vist diferents tipus de cases que hi ha al món.
Després Alba i Hugo, ens han mostrat un catàleg de moda. Alba i Hugo surten en ell. El pare d'Alba dissenya roba per a infants i els feia molta il.lusió mostrar les seues fotografies.
I tanca l'assemblea, Pablo que ens ha contat un conte de un tren ( relacionat amb el tema del projecte)
L'activitat al full: poden triar fer un dibuix dels contes, el de les cases o el del tren.
Paraules: CASES, TREN. Depenent del dibuix que han fet, escriuen la paraula adient. Abans m'han dictat les lletres per escriure les paraules.
ALGUNS DIBUIXOS
-Hem fet una U.
I han continuat:
-Si posarem una fila de xiquets enmig, seria una A.
-I si posarem una fila dalt, seria una O, o un cercle, o la bola del món...
-I si a la O li posarem una fila al costat i seguira, seria un altra a, ( es refereixen a la minúscula)
Després de la petita conversa, Jorge ha dit que podriem mirar amb la caixa del tresor ( de tant en tant els donyets de la classe deixen alguna cosa interessant; però sols s'obri si algú ho comenta).
Com ha estat idea d'ell, ha estat l'encarregat d'obrir-la. Els donyets ens han deixat un llibre de monedes i una moneda antiga d'or i una de plata. (Relacionarem l'activitat en la del banc) Hem conversat una mica i hem continuat amb el conte d'Alejandro M.
Alejandro ha portat un conte de cases ( estem fent dues cases per als donyets de la classe, recurs per crear històries) Ens ha contat el conte i hem vist diferents tipus de cases que hi ha al món.
Després Alba i Hugo, ens han mostrat un catàleg de moda. Alba i Hugo surten en ell. El pare d'Alba dissenya roba per a infants i els feia molta il.lusió mostrar les seues fotografies.
I tanca l'assemblea, Pablo que ens ha contat un conte de un tren ( relacionat amb el tema del projecte)
L'activitat al full: poden triar fer un dibuix dels contes, el de les cases o el del tren.
Paraules: CASES, TREN. Depenent del dibuix que han fet, escriuen la paraula adient. Abans m'han dictat les lletres per escriure les paraules.
ALGUNS DIBUIXOS
No hay comentarios:
Publicar un comentario