1-4-2.011
Avuí Maria També ha portat taronges per fer suc. Hem aprofitat per veure algunes coses, com per exemple:
-La mitad
Si partim una taronja en dos parts iguals tenim 1/2
També hem comptat les taronges i hem comparat els tamanys.
Maria ens ha dit que hi ha una taronja que podem fer-la servir per...
-Fer una titella
-Per convertirla en un personatge...
Així que l'hem deixada apartada.
Per la vesprada hem fet suc i Maria ha documentat amb la càmera l'activitat.
8-4-2.011
Amb la taronja de Maria hem començat una activitat de llenguatge.
1- Com és la taronja?
Han dit:
GRAN
GORDA
ENORME
DE COLOR DE CARABASSA
DE COLOR TARONJA
RODONA
CIRCULAR
RODA QUAN LA TIRES A TERRA
RUGOSA
DURA
PESADA
AMPLA
Mauro ha dit:
-Hem dit 12 coses de la taronja.
-Com ho saps? - pregunte
-Per què ho he comptat.
2-Després cadscú ha dibuixat la taronja i ha triat 4 paraules de les que hem dit per fer la descripció.
En un altra estona, començaran a fer la història de la seua taronja, a partir de la seua descripció...
No hay comentarios:
Publicar un comentario